Nak!

和訳はこっそり変えるかもしれません

L8 CMMR / Lily Allen 和訳

www.youtube.com

 

Good lover, good lover

 いい彼 素敵な彼
Feels good like a long hot summer

 長くて暑い夏みたいにいい感じ
Late comer, he's a late comer

 遅いの 彼はちょっと時間がかかる
My man is a bad motherfucker

 わたしの彼はサイコーなのよ
He can bring it, bring it all day long

 1日中してられるんだから
All other man, them been wrong

 他の男じゃだめでしょうね
Nobody will get to see

 誰にもわからないことだけど
'Cause he's gonna spend his life with me

 だって彼は一生わたしのものなんだから

[Pre-Chorus]
You can't have him

 彼と付き合おうったって無理よ
No way, he's taken ladies

 ありえない わたしのものなんだから
I've got me his babies

 赤ちゃんだっているのよ
Look at my ring

 この指輪を見てごらんなさいよ
He's going nowhere till this fat lady sings

 わたしが歌い始めるまでそばにいてくれるのよ

[Chorus]
And when I see his face

 彼の顔をみると

I feel like I can win the race

 この戦いに勝てそうな気がするの
And when he calls, when he calls my name

 そして彼に名前を呼ばれると
I know we're in the long game

 これは長い戦いなんだってわかる
Why would I leave him for?

 彼を手放したりしない
I couldn't ask for any more

 言うことなしなんだから
I wouldn't send, I wouldn't send him back

 帰したりしないわ
He won me game, set and match

 彼のおかげで圧勝よ

Late comer, he's a late comer

 遅いの 彼はちょっと時間がかかるのよ

My lover, my lover

 わたしの彼 わたしの彼
Shoots and scores like he's Maradona

 マラドーナみたいにシュートしてゴールするの
Under cover, under the covers

 そしてほんと言うと ベッドの中でも
My man is a bad motherfucker

 彼はサイコーなんだから
Anybody, anyone could see

 誰が見てもわかると思うけど
I'd have caught him eventually

 最後にはわたしのものになったのよ
Me and him have a thing that's rare

 わたしたちふたりは特別なの
Other girls can look elsewhere

 あなたたちは他をあたってね

[Pre-Chorus]

[Chorus]

You can look girl but you can't touch

 見るのはいいけど触れたらだめよ
Don't know why I love him so much

 なんでこんなに好きなのかな
Can't put this thing into words

 この気持ちは言葉にできない
My love for him's absurd

 道理に合わない愛ね

[Chorus]

Late comer, he's a late comer

 遅いの 彼はちょっと時間がかかるのよ