Nak!

和訳はこっそり変えるかもしれません

It's Time / LSD 和訳

www.youtube.com

 

[Verse 1: Sia]
Dead roses on Valentine's

 バレンタインに枯れたバラ
Rumours lying on grape vines

 流れてくる噂たち
Your love washes over me like cheap red wine

 あなたの愛がまるで安い赤ワインみたいにわたしの心をよぎる
But you feel on your lows and they leave me dry

 でもあなたは自分の憂鬱にばかり目を向けてわたしのことはほったらかしね
I live on a broken heart

 わたしはぼろぼろで生きてる
Scream and, boy, you shout me first

 声を枯らして、ねえ、わたしのこといちばんに考えて
Your blood washes over me like cheap red wine

 あなたがいくら血を流したって安い赤ワインくらいにしか感じない
Your words are like bullets, leave me to die

 あなたの言葉は弾丸のようにわたしを撃ち抜くんだ そのまま死なせてよ

[Chorus: Labrinth & Sia]
When you don’t love me

 あなたがわたしを愛していないなら
When you don't need me

 必要としないなら
When you don't want me

 求めてもいないなら
Darlin’, it's time

 ダーリン もう終わりだよ
When you don't love me
When you don't need me
When you don't want me
Darlin', it's time

[Verse 2: Labrinth]
Won't stay when I’m not welcomed

 歓迎されてないなら留まろうなんて思わない
Swarms in and I have been stung

 そんな気持ちでずっとつらいんだ
Your love washes over me like gin and lime

 あなたの愛がジンライムみたいにわたしの心に押し寄せる
Your words are so cold, leave me with frostbite

 あなたの言葉は本当に冷たい 心が凍ってしまいそう
Do I need truth or healing? (Get up)

 わたしに必要なのは真実かそれとも癒しか(立ち上がれ)
Down your neck ,I’m breathing (Get up)

 あなたにしがみついてる(立ち上がれ)
I need to feel needed (Get up)

 必要とされたいんだ(立ち上がれ)
This doesn't justify, yeah

 こんなの納得いかない そうだよ


[Chorus: Labrinth & Sia, Labrinth]
When you don’t love me (When you don't love me)
When you don't need me (When you don't need me)
When you don’t want me (When you don't want me)
Darlin' it's time (Darlin', it's time)
When you don't love me (When you don't love)
When you don't need me (Oh)
When you don't want me
Darlin' it's time

[Non-Lyrical Vocals: Labrinth & Sia]