Nak!

和訳はこっそり変えるかもしれません

Hurts / Tahiti 80 和訳

www.youtube.com

 

All I wanna do

 ただ
Is sit alone in the sun

 太陽の光を浴びてひとり座り込んでいたい
I don’t wanna say

 残念だなんて言うつもりはないんだ
I’m sorry it came undone

 ぼくたちを繋いでいた糸がほどけてしまったこと
‘cause for a while that’s all we did

 ほんの短い間だったじゃないか
All I’m asking you now

 だからどうか
Is to walk away from my life

 もうぼくのところからいなくなってほしい

 

(Chorus)
I know you think it hurts

 きみは傷つくだろうね
But I’ve been through so much worse

 でもぼくはそれ以上にしんどかったんだよ
I bet you got it wrong

 誤解してたでしょ
The moment you laid your eyes on me

 きみがぼくを見つけたそのとき
Don’t think you’re the first, the last

 きみはぼくの初めてでもなければ最後の人でもない
God or my universe

 神でもなければ宇宙でもない
Time to move on, pack your stuff and run away

 時がきたんだ 荷物をまとめて出て行ってくれ

 

I know you’re going to

 きっときみは
Smile and pretend it’s fun

 笑って楽しんでいるふりをするだろう
I know you’ll never feel

 きみがぜったいに
Sorry for anyone

 他人に申し訳ないなんて思わないことわかってるよ
But only a fool

 でも愚かだったからこそ
could have stayed that long

 こんなに長くいられたんだろう
All I’m asking you now

 お願いだ
Is to walk away from my life

 もうぼくのところから去っていってくれないか

 

(Chorus)

 

Time to move on

 時がきたんだ
Pack your stuff and run away

 荷物をまとめて出て行ってくれ