Nak!

和訳はこっそり変えるかもしれません

OMYGOD! / Kate Nash 和訳

www.youtube.com

 

Hey, check me out

 ねえ見て
I'm so happy by the sea

 海辺でとってもハッピーなの
Look

 ほら
I can tell all my friends are jealous of me

 みんなわたしを羨ましがってるわ
But they don't know how I feel inside

 でもわたしがほんとはどんな気持ちか誰も知らない
They don't know how I feel

 わたしがどう感じてるか知らない
They don't know I pretend to smile

 わたしが作り笑いしてること誰も知らない
When I look at the stars at night

 夜 星を見上げながら

[Hook]
Oh my god

 ああなんてこと
I really really miss you

 ほんとにあなたが恋しい
I remember what it was like to kiss you

 あなたとのキスの味今でも覚えてる
The words you said don't make no sense

 あなたが言った意味もない言葉たち
I wish he was in my bed

 あなたがわたしのベッドにいてくれたら

Oh my god

 ああなんてこと
I really really miss you

 ほんとにあなたが恋しい
I remember what it was like to kiss you

 あなたとのキスの味今でも覚えてる
The words you said don't make no sense

 あなたが言った意味もない言葉たち
I wish I was in your bed

 あなたのベッドで眠れたら

The sun shines down on me

 太陽が照りつける
But I don't get no vitamin D

 でもビタミンDは生成されない
The bar does a 2 for 1 

 バーに行けば1杯の値段で2杯飲めるらしいけど
But I'm not having any fun

 きっと少しも楽しめない
Yesterday a dolphin kissed me

 きのうはイルカがキスしてくれたの
But I just don't feel no different

 でもふつうだった
I'll write a postcard everyday

 毎日絵はがきを書くわ
That I intend to send your way

 あなたに送るのよ

[Hook]