Nak!

和訳はこっそり変えるかもしれません

1,000 Times / Tahiti 80 和訳

www.youtube.com

 

Just because you'll always be miles ahead of me

 きみがいつもぼくよりずっと先にいるからって
I don't see why I shouldn't try to catch up with you

 どうしてぼくがそばにいようとしちゃいけないって言うんだ

'Cause in my mind a 1,000 times or more I've been there before

 だってぼくは1,000回よりもっときみのそばにいたつもりだった
There's nothing I can see that will stop me, believe me

 ぼくを止めるものなんて何もないんだ 信じてよ

Our time will come

 ぼくたちの時間がきっと来る
And I don't think I will let another chance pass me by

 次のチャンスは逃さないよ

I don't want you to get bored like you have a 1,000 times before

 きみが今まで1,000回経験してきたみたいにもう退屈させたくないんだ
Give me some time just to show that I am up to it

 少し時間をくれたら信じてもらえると思う

Our time will come

 ぼくたちの時間がきっと来る
And I don't think I will let another chance pass me by

 次のチャンスは逃さないよ

There's something that can be done to bring us back together as one

 また一緒になるために何かできることがあるはずだ
There's something else I can do

 何か他にできることがあるんだ
That's why I'm sending this message to you

 だからこのメッセージを送っているんだよ
I will try another 1,000 times to bring us back together as one

 また一緒になるためにもう1,000回やってやる
I will try another 1,000 times till you decide to change your mind

 きみの気が変わるまでもう1,000回やってやるよ